28. aug. 2012

When you try your best but you don't succeed. When you get what you want, but not what you need. When you feel so tired, but you can't sleep. Stuck in reverse.

Jeg spenderer min dag i selskab med en ordentlig forkølelse og hovedpine herhjemme under dynen.. Og en mave-pine fordi jeg ikke har biletter til Coldplay i Parken, i aften. Der er vitterligt intet jeg hellere ville i hele verdenen, end at hoppe i takt til Viva La Vida i aften. Øv. Pissemøjfuckinglorteøv. Så nu, for at svælge lidt i det, har jeg postet mine favoritter med mit et af mine yndlingsbands i hele verden. Jeg vil begrave mig under dynen, drikke noget kaffe og se en masse True Blood. Der er fandeme ingen bedre distrahering end sex, blod, vold og vampyrer. Ha. 

10 kommentarer:

  1. God bedring min ven! Koncerten bliver sendt på P3 ved 20-tiden i aften!!! Fårking awesome!!! Jeg kommer til at hoppe rundt foran radioen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak din mus! Ja, det vidste jeg faktisk godt! Jeg har overvejet at sidde og kigge på koncert-videoer på YouTube uden lyd, samtidigt for ligesom at få "feelen". Haha. ;-)

      Slet
  2. Jeg har det på helt samme måde! Jeg ville altså også næsten give min højre hånd væk for at opleve Chris Martin live! Så føler med dig. Min dag kommer også til at foregå under dynen til tv-serier! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årha, godt jeg ikke er alene! Det lyder hyggeligt! Hvilke(n) er du i gang med?

      Slet
  3. Coldplay er bare ååååååh <3
    Og jeg kunne heller ikke se dem live :-(

    Forresten, søger du stadig pantersættet fra H&M Trend? Trøjen ved jeg ikke noget om, men fandt lige deres shorts her på siden: http://www.hm.com/dk/product/03553?article=03553-A#cm_vc=GOES_WITH_PD

    SvarSlet
    Svar
    1. Det stikker stadig lidt i mit hjerte over at jeg ikke var afsted. Specielt når man ser alle billeder rundt omkring. Øv. Men vi får jo en ny chance snart. Tror sgu ikke de splitter lige foreløbigt.. 7-9-13..

      Mange tak! Har faktisk godt set det - men tak alligevel.

      Slet
  4. Har samme følelse. specielt følelsen når man logger på facebook, og ALLE har posted billeder og videoer af koncerten. Hvor er det bare en rigtig øv følelse!

    SvarSlet
  5. Beklager for at skrive denne kommentar, men jeg må sige fedest oplevelse i hele mit liv. Er så ked af det på dine vegne over at du gik glip af det, hvis du nogen sinde får muligheden igen så skal du tage den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er helt ok! Og jeg kan love dig for at når muligheden byder sig, sidder jeg i kø for at bestille biletter! Skal ikke begå samme fejl to gange!

      Slet