12. sep. 2012

It was a murder, but not a crime..

Desktop185Desktop184Jeg sidder lige nu ved mit skrivebord og blogger lidt og hører Glee (skal jo være klar til når sæson 4 starter på fredag - yesssssssssss!!). Ovenover har I fire billeder, alle fra i dag, fra Instagram. Det seneste taget for blot en halv time siden. Har i dag brugt min dag på skole (Det er nyt jeg er begyndt på, I ved..), job og lektier. Rimelig almindelig og kedeligt, men har alligevel hygget mig ret meget - så har det så helle været helt skidt at modtage et par leo-pants som er overordentligt røvlækre og passer perfekt! Mine forældre er til forældremøde og min lillebror er alene hjemme, så jeg er alene hjemme (<3) og vil nu gå ned at spise nogle thai-rester fra i går. Hyg jer, sødeste piger! Overskriften er forresten fra Cell Block Tango, som er også blevet sunget af Glee - så sweet-ass nummer - I kan lige YouTube det.

5 kommentarer:

  1. Lyder lækkert! Hvad er din instagram, kan ikke komme ind på linket til højre..
    Din blog er bare dejlig!

    SvarSlet
  2. Hey! Hvilken størrelse købte du leo-jeansene i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Jeg bruger normalt 38, men har dem i 40, fordi jeg prøvede en 38 i butikkerne, som var for lille.

      Slet
  3. Hvor har du købt bukserne? fed blog i øvrigt!

    SvarSlet