15. nov. 2012

Instagram #10

Hellige fucking shit, en ordentlig omgang.. Håber I overlever.. Siden sidste Insta-indlæg har jeg holdt ferie, været på Louisiana og Kronborg, drukket kaffe en masse, set en masse Glee, New Girl og GG, været sammen med søde veninder, shoppet en lille smule en gang i mellem, sovet med min klasse på skolen, været i praktik hos Kirk & Holm - et reklamebureau her i Esbjerg (!!), fået så pænt Pantone-krus fra dem i gave, bagt kage til min klasse og sidst, men ikke mindst, fejret min skønne, smukke mors fødselsdag. Husk at I altid kan finde mig på annelouiseruhe på Instragram!

4 kommentarer:

  1. Elsker at der er så mange billeder af din computer, film og mad på samme billede ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja, serier, kaffe og mad er pretty much mit liv når jeg ikke er i skole eller på arbejde. Får også lidt klemt lidt veninder ind, men ellers.. Pretty much.. ;-)

      Slet
  2. Elsker altså dine leo-legs. Hvor mon man får sådan nogle henne?

    SvarSlet