26. nov. 2012

Moonlight Grapes

IMG_2381IMG_2382På listen over nogle af de bedste ting på Jorden, sammen med min familie og mine veninder, min computer, Glee og mad, står min Moonlight Grapes-ring fra Georg Jensen. Jeg fik den af mine forældre, om morgenen lige inden jeg skulle konfirmeres den 20. maj 2011, og har pretty much haft den siddende på min venstre ringfinger lige siden. Jeg havde aldrig selv købt den, for den stod egentlig ikke øverst på min ønskeliste, men nu er den helt bestemt bare blevet en del af "Anne Louise".

10 kommentarer:

  1. Er det bare mig, eller er sølvet blevet 'slidt af' rundt omkring? :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænker du på det sorte? Det var der fra begyndelsen. Sølvet er ikke som sådan "slidt af", men der er selvfølgelig ridser rundt omkring.

      Slet
  2. Den er virkelig også smuk, og dejligt med en ring, der har en historie! :)


    photographyfrejalyngbo.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Glee!!! <333333
    Ringen er fantastisk.

    Knus
    //wickedxblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, Nanna - vi er ok forfærdelige! <3
      Haha, er ikke uenig!

      Slet
  4. Hvor er den bare smuk!
    Og hyggelig historie bag :)

    SvarSlet