6. okt. 2012

(Hjerte)

Desktop195Desktop196Havde torsdag en pisse skøn dag i Aarhus med Emma - min mor skulle på kursus, og vi fik en dag fri fra skole og hoppede med i bilen. Ovenover ser I de Insta-billeder jeg fik taget i løbet af dagen. Vi var på Baresso og fik den obligatoriske Ice Blend, spiste frokost ved åen og shoppede - ret voldsomt. Har købt de lækreste ting, som jeg selvfølgelig nok skal få vist henover det næste stykke tid.

Klokken er lige nu 2 om natten, hvilket jo er et latterligt tidspunkt at blogge på, men sagen er den, at jeg her til aften har set det nyeste Glee-afsnit der hedder "The Break Up" og aldrig i mit liv har jeg tudet så meget - så nu kan jeg ikke falde i søvn og sidder egentlig bare og roder rundt på Glee-tumblrs og blogger lidt. Ok hyggeligt faktisk og også lidt freaket.

3 kommentarer:

  1. ihhh hvor skønt! Bor selv i Aarhus, og byen er så fantastisk!

    SvarSlet
  2. Ser du egentlig Glee på nettet? Vil du sende et link, hvis du gør?

    SvarSlet